Saturday, September 15, 2012

עצות להורים במסיבת יום הולדת בלי לחץ

זה יכול להיות די מלחיץ להורים להפיק מסיבות ימי הולדת גדולות מרובות ילדים, קריר מושלמת ונשארה הנורמה בציפיות צרכני התרבות שלנו נסק למסיבות יום ההולדת של הילדים. העלויות של הצדדים, מתנות יקרות, ערכות נושא והמקומות ראוותניים וחגיגות יום הולדת מרובות הם כל הגורמים התורמים למסיבות יום הולדת לילדים מעל הראש. הורים הם גם אחראים להגדרת ציפיות גבוהות לעצמם מסיבת יום הולדת ולשמר או להעלות את הרף שנקבע על ידי הורים אחרים בקהילה. עם זאת, הורים רבים הביעו תסכול מכמה ימי הולדת מעל לראש של ילדי הצדדים הפכו. יחד עם ההורים האלה ובתמיכה של המכללה לחינוך והתפתחות אדם, אוניברסיטת מינסוטה, פתחה פרויקט שנקרא יום הולדת השתתפות הקהילה ללא לחץ כדי להעלות את המודעות למה שקרה לימי ההולדת של ילדים ולהציע חלופות להורים שרוצים "תרבות רשות "הם פשוט, אבל מסיבות יום הולדת מיוחדות.
מסיבות יום הולדת לילדים מעל לראש 'משפיעות על הורים, ילדים וקהילות

מסיבות יום הולדת לילדים צריכות להיות חגיגה עבור כל המעורבים. למרבה הצער, להציץ ציפיות גבוהות ולחץ של תכנון להורים עם אילוצי זמן עשו את מסיבות יום הולדת המשחק המהנות לא רק להורים אלא גם לילדים. קהילות סובלות מדי.

עבור הורים, תכנון מסיבת יום הולדת יכול להיות מכריע ויקר. חוב מסוים יכול להפעיל חלקים של ילדיהם ולקנות מתנות למסיבות אחרות. הורים עם אילוצים כספיים עלולים להרגיש אשמים על כך שאיננו מכבדים את חוקי הקהילה ו, כתוצאה מכך, מרגיש מרוצה ממסיבות יום הולדת לילדיהם. למעשה, מחקר שנערך על איך משפחות כפריות חגיגות ימי הולדת של ילדים. משפחות אלה היו יום הולדת יקר שואף להשיק כי הם הרגישו שילדיהם היו מספיק טובים כדי לקבל אותם. המחקר מצא כי כ 11% ממשפחות כפריות בעלי הכנסה נמוכה לא עשו או לא יכלו לחגוג ימי הולדת ילדים בדרכים שעושות משפחות אחרות בשל מחסור במשאבים כספיים ואילוצי זמן.
לילדים של מסיבות ימי הולדת מעל הראש יכול ליצור תחושות של אכזבה, קנאה של חברים שעושים יותר ולחץ של מפלגות גדולות, בניצוחו. הם גם יכולים להתחיל להרגיש שאת מה שהם רוצים, ולא רק מה שהם צריכים. בטווח הארוך, זו תחושה של זכאות ורוצה ערכים חומרניים יותר יכולה לגרום לטופס.
לקהילה, למסיבות יום ההולדת של ילדים מעל ללמעלה לתרום לתרבות של זכאות וקנאה שמדגישה יותר מכל דבר, הראשון שלי ומדי דברים.

3 עצות להורים במסיבת יום הולדת בלי לחץ

הורים יכולים וצריכים להיות מסוגלים לחגוג את ימי ההולדת של ילדים בלי לבזבז הרבה משאבים - ואשמה. הנה שלושה טיפים להורים ליום הולדת מביאים בסיסי חזרה (אבל עדיין כיף!)

שאל את עצמך, מה הם הערכים שלך לחגיגות? אל תהיה לחוץ על ידי הנורמה התרבותית ובמקום זאת, להצטרף ערכי המשפחה שלך.
הרשה לעצמך להיות במסיבת יום הולדת דיסקרטית אך משמעותית אם זה מה שאתה מעדיף.
אם לעשות שינוי ולשבור עם האמנה, הוא שימושי להורים אחרים יש לבצע את השינוי איתך. לארגן מסיבת מעגל כי הוא מוכן שיום הולדת דיסקרטית לילדיהם.

No comments:

Post a Comment